Składanie XXL

Składanie XXL

Po zespawaniu płyt następuje proces prostowania segmentów. Jest to praca wymagająca dużej precyzji i mogą ją wykonywać wyłącznie doświadczeni specjaliści. Tolerancja wynosząca zaledwie 1,5 mm na wysokości, 3 mm na szerokości w przypadku segmentu teleskopu dźwigu o długości powyżej 12 metrów idealnie ilustruje osiąganą precyzję.

Następnie głowice i kołnierze zostają przyspawane do części teleskopowych dźwigu. Po dokładnej końcowej kontroli jakości ramię wysięgnika zostaje pomalowane. Wykończone ramię jest następnie dostarczane bezpośrednio do producenta dźwigów. Również podwozia, platformy obrotowe i inne elementy konstrukcyjne dźwigu przechodzą analogiczny proces.

Podwozia, platformy obrotowe i kompletne ramiona dźwigu

W celu składania podwozi dźwigów teleskopowych naszą nową fabrykę w Gliwicach wyposażono w najnowsze maszyny do obróbki mechanicznej. Spawanie, obróbka mechaniczna i malowanie podwozia do 15 metrów długości nie stanowi problemu. Unikatowe instalacje obrotowe zapewniają optymalne warunki dla prac spawalniczych i przeprowadzania kontroli jakości.

Wykańczane przez nas produkty przekazywane są dalej do klienta w celu ich ostatecznego zastosowania.

PLAY

  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL
  • Składanie XXL

PLAY